Huoltosopimukset mahdollistavat huolettomat tuotantoajat.

Huoltosopimuksemme muodostavat optimaalisen perustan Horizon-koneidesi arvon säilyttämiselle. Tarjoamme kolmentyyppisiä sopimuksia – huoltosopimuksen, premium-huoltosopimuksen ja täyden palvelun sopimuksen. Kaikkia sopimustyyppejä voidaan laajentaa siten, että ne täyttävät tarpeesi parhaalla mahdollisella tavalla.

Huoltosopimus
Perushuolto

Koneiden ennaltaehkäisevä hoito (yhden tai kaksi kertaa vuodessa).

Muistutus puhelimitse Muistutamme sinua hyvissä ajoin seuraavasta huollosta.
Läpinäkyvät kustannukset

Kiinteät hinnat teknikon työ- ja matkakustannuksille huoltojen suorittamisen yhteydessä.

Premium-huoltosopimus – saatavana kaikille koneille
Huolto Sisältää kaikki perushuollon ennaltaehkäisevän hoidon palvelut (yhden tai kaksi kertaa vuodessa), puhelinmuistutuksen ja läpinäkyvät kustannukset.
24 kuukauden takuu Horizon kaksinkertaistaa uusien koneiden takuun 12:sta 24:ään kuukauteen ostopäivästä alkaen.
10 % alennus kuluvista osista ja varaosista

Takaamme 10 prosentin alennuksen kaikista kuluvista osista ja varaosista. Tämä koskee koko premium-sopimuksen voimassaoloaikaa.

Täyden palvelun sopimus
Huolto Sisältää kaikki perushuollon ennaltaehkäisevän hoidon palvelut (yhden tai kaksi kertaa vuodessa), puhelinmuistutuksen ja läpinäkyvät kustannukset.
Häiriöiden poisto ja huollot

Sopimus kattaa teknikoiden työajat ja matkakustannukset niin huoltojen kuin häiriöiden poistonkin yhteydessä.

Varaosakustannukset Kaikki vaadittavat varaosat sisältyvät hintaan.
Ohjelmistopäivitykset Koneohjelmistojen vaadittavat päivitykset tehdään maksutta.
Pikatoimitus Saat varaosat pikatoimituksena suoraan käyttöpaikkaan.
Sopimusten valinnaiset lisäpalvelut
Päivystyspalvelu Kiireellisimpinä tuotantoaikoina käytettävissäsi on aina teknikko, joka saapuu pyynnöstä paikalle.
Reagointiaikasopimus Teknikko saapuu paikan päälle sovitun ajan kuluessa.
Taloteknikko

On olemassa mahdollisuus sijoittaa teknikko suoraan toimipaikkaasi.

Pikatoimitus*

Saat varaosat pikatoimituksena suoraan käyttöpaikkaan.

* Sisältyy valmiiksi täyden palvelun sopimukseen.


Yksilölliset palvelukonseptit.

Jos sinulla on erityisiä palvelutarpeita, suosittelemme ottamaan meihin henkilökohtaisesti yhteyttä. Näin voimme kehittää täydellisesti tarpeisiisi sopivan konseptin.

Ota tällaisessa tapauksessa yhteyttä tekniseen asiakaspalveluumme.